Wednesday, April 16, 2008

sirtaki (dance) - Zorba el griego

2 comments:

Amal Khatib said...

Hiii!
Yesterday all the greecs left Badalona. This 10 days here with them has been fantàstic and now we can say that we have a really good friends in Greece.
Thank you for all the students and teachers!

kisses(K)

We will miss you a lot!

amal

Randor said...

Vale, després de múltiples intents nuls de crear una conta al google, he necesitat ajuda i ho he aconseguit.

Descubrir
COMPARTIR
ballar
cantar
somriure
plorar
algún problema sense cap importancia
Lagadas
Badalona
temps
moments
records
despedides
retrobades
amics
idiomes
tardes
matins
dinar
sopar
esmorzar
cafés
platja
caminar
AUTOCAR
abraçar
motes
aprendre

INTERCANVI..

I més, i més, i molt més.

Una llista infinita que es resumeix en 20 dies, 46 alumnes, uns quants profesors, i masses coses per no perdre..

la més important d'elles: l'amistat.


En el moment que vaig apuntar-me a aquest intercanvi vaig dir; veuré Grecia, van algunes de les meves amigues, una setmana fora de casa...
i vaig dir ostia, que bé!
Però m'he emportat molt més del que podia imaginar o demanar, més del que mai podré esperar d'un viatge.

I ara una cosa més, m'encanta viure, m'encanteu tots, m'encanta saber que puc dir: jo he fet un intercanvi, i darrere un munt d'adjectius magífics.

UN BON RECORD, és el més important.

Ara per ara ja està tot dit, no tot no, però està tot MOLT entès.

RANDA.